środa, 18 sierpnia 2021

księżycowi opowiem o wszystkim nie poczekam na pełnię

 nie mam przy sobie

broni

nie mam komu

powierzyć

nocy.


_____________

wiesz co, dopiero kiedy w twarz zawiał mi wiatr znad jeziora, weszłam do wody i wypłynęłam daleko, tak żeby nie czuć dna. nie czułam się wolna dłużej niż pól minuty, ale to musi na jakiś czas wystarczyć. zanurzyłam się, żeby na moment odciąć zmysły. była tylko dzika, chłodna, nagrzana przy powierzchni woda, która zakrywała mnie całą, ta głębokość, ciemna toń i mała niepewność, czy się wynurzę.

czasami jezioro to wszystko.

czasami.

...

czy ono wie, że ze mną nie jest w porządku?

czy wyczuwa to jak rekiny krew?

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Nał łot?

All eyes on the hidden door.

z czym się je paranoje

niekoniecznie o niedorzecznym.

Madness team: super, dark RAGE; cold, full of non-fulfilment WRATH; creepy, terrific ENVY and most of powerfull SADNESS (sa, sa sa samertajm!)

Statystyka