niedziela, 29 stycznia 2017

nie myśl sobie, że to wystarczy.

moje serce to bryła jebanego lodu.
poruszasz temat, na który zawsze rozmawiam w jeden sposób - krzycząc.
założę się o mnóstwo pieniędzy, których nie mam, że wiem, jak to się skończy.
tak, jak już mówiłam, nie myśl sobie, że wszystko już w porządku. ja nie jestem aktorką. i nie mam piętnastu lat. nie nastawisz mnie przeciw światu. i nie nastawisz świata przeciwko mnie. nie masz takiej mocy.
już. już nie masz.

egoistycznie. tak to zrobiłam. ale moje zdrowie też jest kurwa ważne.

nawet się nie wkurzyłam. to chyba znaczy, że zrobiłam dobrze. może teraz posłucham tej piosenki i kiedyś zapomnę.


I don't think they'd understand it, no
I don't think they would accept me, no

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Nał łot?

All eyes on the hidden door.

z czym się je paranoje

niekoniecznie o niedorzecznym.

Madness team: super, dark RAGE; cold, full of non-fulfilment WRATH; creepy, terrific ENVY and most of powerfull SADNESS (sa, sa sa samertajm!)

Statystyka