wtorek, 20 stycznia 2015

Then you grew and became like the devil himself.

Powinnam była wybrać samotność
Jesteśmy dobrymi przyjaciółkami.
A teraz spędzam zbyt dużo czasu na myślach o jutrze.

See the sin in your grin and the shape of your mouth.

I wszystko zaczyna mi się mieszać.
Czy jestem wilkiem samotnym, stepowym czy morskim?
Po trochu... Po trochu to to samo.
Po trochu jestem nimi. Nie urągając furiom.

Co roku o tej samej porze odzywa się we mnie tęsknota.
Kolorowy skowyt, zew natury.
Frrrrriiiiiiiiidoooooom.
Prawie jak Redrum, koszmar mojego dzieciństwa, ale to miałoby być oczyszczające, ta podróż.
Ta ostateczna ucieczka.
To byłaby tylko czysta formalność.
To wreszcie będzie silniejsze ode mnie i od wszystkiego, czym jestem tu uwiązana.
I wtedy... i wtedy, kapitanie Sparrow, popłyniemy, aż za horyzont! My, wilki morskie!
A na razie...

Pray to god I think of a nice thing to say
But I don't think I can so fuck you anyway

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Nał łot?

All eyes on the hidden door.

z czym się je paranoje

niekoniecznie o niedorzecznym.

Madness team: super, dark RAGE; cold, full of non-fulfilment WRATH; creepy, terrific ENVY and most of powerfull SADNESS (sa, sa sa samertajm!)

Statystyka